JavaScript is required
chevron-leftAlle werkgebieden

Facilitair & Vastgoed

Hoe zorg jij ervoor dat niemand iets tekort komt? De afdeling Vastgoed & Facilitair is altijd op zoek naar de mooiste locaties en onderhoudt en beheert deze.

Bij afdeling Vastgoed & Facilitair zijn we altijd op zoek naar de mooiste locaties en deze onderhouden en beheren we. Daarbij regelen wij ook de huurcontracten met locaties en de inrichting, verhuizingen, verbouwingen en sluitingen. Moet er iets ingekocht worden? Wij zorgen voor de inkoop van alle gebruiks- en verbruiksmiddelen van hagelslag en speelgoed tot CV-ketels en bedrijfsauto’s. Dagelijks zet onze afdeling zich in voor het ontzorgen van alle Partou locaties. Dit doen wij vanuit vier teams.

Vastgoed

Onze afdeling bestaat uit een vijftal gezellige en professionele collega’s. Dagelijks zetten wij ons in voor het beheer van alle huurcontracten van onze kinderopvang en kantoor locaties. Als vastgoed collega heb je veel contact met verhuurders, maar ook intern met de afdeling facilitair, projecten en financiën.

Projecten

De projectleiders en specialisten zorgen samen dat de diverse huisvestingsprojecten binnen planning, budget en met behoud van kwaliteit gerealiseerd worden. Als projectleider ben je onderdeel van de afdeling Facility & Vastgoed, binnen de afdeling werk je nauw samen met de facilitaire servicedesk, inkoop en vastgoed. Buiten de afdeling werk je nauw samen met de locaties en de regiomanagementteams. Het team projectleiders en specialisten bestaat uit ca. 10 collega's welke zorg dragen voor een veilige, goed verzorgde en goed onderhouden locaties.

Inkoop

Bij Inkoop is het onze hoofdtaak ervoor te zorgen dat we goede contracten afsluiten met de leverancier waarin we alle wensen en eisen van onze organisatie verwerken. Daarnaast moeten contracten ook voldoen aan alle juridische voorwaarden om onnodige risico’s voor de organisatie uit te sluiten. Onderdeel van het contract is een goede prijs, goede kwaliteit, duurzaamheid, goede service en goede secundaire voorwaarden.

Daarnaast dragen wij er zorg voor dat het contract voldoet aan alle compliance eisen van de organisatie. Denk aan de veiligheid van de kinderen (VOG afspraken), data beveiliging en privacy wetgeving.

Facilitaire Servicedesk

Als facilitaire spin in het web draag jij bij aan het ontzorgen van onze medewerkers op locatie. De afdeling is onderverdeeld in twee teams. Facilitaire diensten is verantwoordelijk voor alle producten, diensten en verbruiksartikelen die op de vestigingen en hoofdkantoren worden geleverd. Beheer & Onderhoud zorgt voor het in stand houden van onze vastgoedportefeuille en een veilig (technisch) gebruik ervan.

Huismeester & Receptie

Een lach op jouw gezicht, dat is waar onze Huismeesters en Receptie graag voor wil zorgen. Of je nou een vast bewoner bent van ons Service kantoor of een bezoeker. Bij onze receptie en huismeester kan je altijd terecht voor vragen, wensen of ideeën. 

Nieuwste vacatures

Benieuwd naar vacatures die passen bij deze afdeling en functies? Bekijk hieronder de nieuwste vacatures.

Alle vacatureschevron

Andere werkgebieden

Toch een kijkje nemen bij een andere afdeling? Bekijk hieronder welke afdelingen je nog meer aanspreken.

Alle werkgebiedenchevron